Община Крушари кмет

Илхан Мюстеджеб

Телефон: +359 5771 2024
Факс: +359 5771 2136
Имейл адрес: ilhan.mustedzheb@krushari.bg
ЗАТВОРИ
ЗАТВОРИ

Община Крушари ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

Председател ОбС Видин Каракашев

Телефон: +359 5771 22 72,
вътрешен 306
ЗАТВОРИ

Покана за представяне на оферти при възлагане на малка обществена поръчка

На основание чл.2, ал.1, от НВМОП Ви каним да ни представите оферта за участие в открита процедура за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет: “Преустройство на част от съществуваща сграда УПИ I-423, кв.29 по плана на с.Крушари в Дневен център за деца с увреждания”

О Б Щ И Н А   К Р У Ш А Р И  О Б Л А С Т   Д О Б Р И Ч
9410, с. Крушари, тел : 05771/2024, факс 05771/ 2136,
E-mail
krushari@dobrich.net

ПОКАНА

За представяне на оферти при възлагане на малка обществена поръчка по реда на чл.2, ал.1 от НВМОП


 УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

 На основание чл.2, ал.1, от НВМОП Ви каним да ни представите оферта за участие в открита процедура за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет: “Преустройство на част от съществуваща сграда УПИ I-423, кв.29 по плана на с.Крушари в Дневен център за деца с увреждания” , с код на поръчката № 45000000.
Обществената поръчка е свързана с проект, който се финансира от Европейския съюз по Програма ФАР, проект BG2005/017-353.01.02 „Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи” – Министерство на труда и социалната политика, Договор BG2005/017-353.01.02-1.14 „Дневен център за деца с увреждания”
1. Обект на поръчката: строителство
2. Срок на изпълнение на поръчката: 30.11.2008 г.
3. Местоизпълнение: с. Крушари.
4. Описание на поръчката: Преустройство на етаж от съществуваща сграда в Дневен център за деца с увреждания, включващи зидария от газобетонни блокчета, доставка и монтаж алуминиеви врати, прозорци PVC, вътрешни и външни мазилки, топлоизолация външни фасади, фаянсова облицовка, настилки от теракотни плочи, линулеум и ламиниран паркет, окачен таван от гипсокартон, нова ВиК, Ел и ОВ инсталации.
5. Документация за участие: Документацията за участие се получава всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа в стая 207 на Община Крушари, на адрес: с.Крушари, ул. „Девети септември” 3а, срещу документ за закупена документация. Цената на документацията за участие е 50.00 лв., внесена в касата на Община Крушари, на горепосочения адрес, за което на Кандидата ще бъде издадена фактура.
6. Съдържание на офертата: Офертата следва да е изготвена съгласно указанията и изискванията на документацията.
7. Място и начин за подаване на офертата: Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик в стая 207 на Община Крушари на адрес: с.Крушари, ул. „Девети септември” 3а. Върху плика кандидатът трябва да посочи наименование на обекта за който участва; адрес за кореспонденция; телефон и по възможност факс и електронен адрес.
8. Срок за подаване на офертата: Офертата се подава в срок до 13.00 часа на 16.06.2008 година.
9. Класиране на офертите: Офертите ще бъдат оценени и класирани въз основа на следния критерий: икономически най-изгодна цена по показатели посочени в документацията.
10. Начин на плащане: Плащането се извършва по банков път. Авансово плащане 30% от стойността на договора в срок от 5 работни дни след подписване на договора за изпълнение. Окончателното плащане в срок до 30 календарни дни считано от издаване на фактурата от Изпълнителя на база съставен и подписан Акт 15 между Изпълнителя и Възложителя.
11. Валидност на офертата: 90 календарни дни
12. Възлагане на поръчка: Договор ще бъде подписан с избрания Кандидат съграсно офертата на Кандидата, предложените в нея единични цени и видове строително-монтажни работи и постигнати договорености.

За контакти: 05771/22-43 Пенка Ганчева
Запитвания за допълнителна информация по поръчката, писмено на факс: 05771/21-36 

 

Към началото на страницата

Настройки на сайта

Достъпност
За потребители
с дислексия
Размер на текста

-16px+

По подразбиране

Карта на сайта
Разгледай