Община Крушари кмет

Илхан Мюстеджеб

Телефон: +359 5771 2024
Факс: +359 5771 2136
Имейл адрес: ilhan.mustedzheb@krushari.bg
ЗАТВОРИ
ЗАТВОРИ

Община Крушари ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

Председател ОбС Видин Каракашев

Телефон: +359 5771 22 72,
вътрешен 306
ЗАТВОРИ

Обявление за свободни позиции

 ОБЩИНА КРУШАРИ със седалище и административен адрес:

с. Крушари, ул. "Девети септември"   № 3-А,


О Б Я В Я В А:

  свободна позиция за длъжност:

„Счетоводител“ в отдел ФБ, дирекция АПИОФБ

към Общинска администрация – Крушари

 

 1. Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:

1.1. Да са дееспособни лица.
1.2. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност.
1.3.Да имат завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“.
 
 
2.Необходими документи:
 
2.1. Заявление по образец до Кмета на Община Крушари. 
2.2.Автобиография, съдържаща минимум следните данни: лични данни на кандидата, вид и степен на завършено висше образование, учебно заведение, допълнителна квалификация, ако е налице такава, професионален опит – описание на заеманите позиции и месторабота, компютърни и други технически умения, чужди езици.
2.3. Декларация за обстоятелствата по чл. 107а от КТ – по образец.
2.4.Копие от документ за завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен.
2.5.Декларация-съгласие за обработване на лични данни.
2.6.Копия на документи за допълнителни квалификации – при наличие на такива.
 
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи, заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и подпис. 
 
3.Описание на длъжността:
 
3.1.  Водене на счетоводна отчетност на администрацията.
3.2. Осъществяване на парични и счетоводни операции, свързани с приходите и разходите на администрацията.
3.3. Контрол и изготвяне на финансови отчети и справки.
3.4. Съблюдаване на изискванията на българското счетоводство.
3.5.Отговаряне за правилното съхранение на счетоводната документация.
3.6.Изработване на счетоводни справки и документи, необходими за предоставяне на съответните органи.
 
4.Минимален размер на основната заплата: 1077.00 лв.(основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на   кандидата, съгласно нормативните актове определящи възнаграждението).
 
5.Място за подаване на документи
 
5.1. Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на община Крушари, деловодство, с адрес – с. Крушари, община Крушари, ул. ”Девети септември”  № 3 А,   – всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа до 17.10.2025г. (включително)  в запечатан непрозрачен плик  или  по електронен път - krushari@krushari.bg, като в този случай документите   следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
5.2. Лице за контакт: Таня Йорданова, мл. експерт „Човешки ресурси”, телефон: 05771/22 - 25 
5.3.Общодостъпното място, на което ще се обявяват всички съобщения:
Всички съобщения ще се обявяват на интернет страницата на община Крушари - krushari@krushari.bg, както и на информационното табло в сградата на община Крушари - с. Крушари, община Крушари, ул. ”Девети септември” № 3 А, ет. 1.
 
6.Краен срок за подаване на документи – 17 октомври 2025г. (включително).
 
7.Ще бъде проведено събеседване с допуснатите кандидати на 21 октомври 2025г. от 12:00ч.  в сградата на Общинска администрация – Крушари, ул. "Девети септември"   № 3-А,  ет.3, стая 301.

Към началото на страницата

Настройки на сайта

Достъпност
За потребители
с дислексия
Размер на текста

-16px+

По подразбиране

Карта на сайта
Разгледай