Анкетна форма AНКЕТА ЗА КАЧЕСТВОТО НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ В ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КРУШАРИ Уважаеми граждани, Настоящата анкета е анонимна и има за цел да проучи Вашето мнение за административното обслужване в Общинска администрация Крушари. Информацията от анкетната карта ще бъде използвана за подобряване на организацията и качеството при предоставянето на услуги от Общинска администрация Крушари. Моля, отбележете Вашия отговор. 1. ДОСТЪП ДО ИНРОФМАЦИЯ Лесно ли намирате информация за предоставяните административни услуги в Общинска администрация? Да По-скоро да По-скоро не Не Колко често ползвате услугите на Общинска администрация? един път годишно няколко пъти годишно всеки месец много често За каква услуга посетихте сега администрацията? С кое ниво в администрацията осъществихте контакт? технически персонал (служители на гишетата, касиери, деловодители) ръководно ниво (началник на отдел, директор на дирекция) управленско ниво (секретар, зам. кмет, кмет) 2. КАЧЕСТВО НА ИНФОРМАЦИЯТА Получената информация и обяснения, които дават служителите. Ясни и лесно разбираеми ли са? Да По-скоро да По-скоро не Не Точни ли са? Да По-скоро да По-скоро не Не Пълни ли са? Да По-скоро да По-скоро не Не 3. ОТНОШЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ КЪМ КЛИЕНТИТЕ Служителите се държат с клиентите вежливо и с уважение Да По-скоро да По-скоро не Не Служителите проявяват дискриминационно отношение към мен Да По-скоро да По-скоро не Не Служителите забавят решаването на моя проблем/запитване Да По-скоро да По-скоро не Не Служителите предлагат решение на моя проблем Да По-скоро да По-скоро не Не Служителите се отнасят формално и нелюбезно Да По-скоро да По-скоро не Не 4. КАЧЕСТВО НА ОБСЛУЖВАНЕТО Доволни ли сте от бързината, с която Ви обслужват? Да По-скоро да По-скоро не Не Достатъчно компетентни ли са служителите, които Ви обслужват, според Вас? Да По-скоро да По-скоро не Не Имали ли сте случаи на получаване на документи с допуснати несъответствия (грешки, пропуски) в тях? Да По-скоро да По-скоро не Не 5. ПРИОРИТЕТИ ЗА ПОДОБРЕНИЯ Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрения? достъп до информация; качество на предоставяната информация; отношение на служителите към клиента; качество на обслужването; Каква допълнителна услуга /информация/ трябва да предостави администрацията, за да удовлетвори Вашите очаквания Какви са очакванията Ви за развитието на общината до 2019г.? по-скоро негативни по-скоро позитивни негативни позитивни не мога да преценя Достатъчно прозрачна и разбираема ли е дейността на Общински съвет Крушари? не да не мога да преценя има нужда от: Колко често посещавате сайта на Община Крушари? 1 път седмично 1 път месечно няколко пъти в годината не знаех, че има такъв ЗА САМИТЕ ВАС Вие сте: Мъж Жена Възрастова група: 12-18 19-26 27-35 35-50 51-61 62+ Образование: начално основно средно полувисше/висше Не Вие сте: гражданин (физическо лице) юридическо лице Въведете сумата от Изпрати Свали PDF